,

معیارهای لازم برای انتخاب بهترین دکتر لیفت سینه

چنانچه درحال پرس و جو برای انتخاب بهترین دکتر جراحی لیفت سینه در تهران هستید، این مقاله به شما دید بهتری برای جراحی و جراح لیفت سینه خواهد داد.
به خاطر حساسیت این جراحی، همواره توصیه می‌شود که متقاضیان، یک جراح لیفت سینه یا ماستوپکسی باتجربه را انتخاب کنند. به این ترتیب از مضرات و عوارضی که این جراحی می‌تواند به دنبال داشته باشد، تا جای ممکن درامان هستند. در ادامه علاوه بر آشنایی کلی با عمل لیفت سینه، از اهمیت انتخاب دکتر خوب و تاثیر آن بر نتیجه عمل و عوارض بعد از آن خواهیم گفت.

لیفت سینه که به آن ماستوپکسی هم می‌گویند؛ درمانی قطعی و ماندگار برای افتادگی پستان و شل بودن و آویزان بودن آن است. در این عمل تخصصی زیبایی، با برداشتن پوست اضافه‌ی سینه‌ها باعث بالا کشیده شدن پستان‌ها، جوان‌تر شدن و زیبایی دوچندان اندام بانوانی می‌شود که به دنبال تناسب اندام خود هستند.

دکتر حمید رضوانی جراح لیفت سینه

چرا انتخاب بهترین جراح لیفت سینه ضرورت دارد؟

این جراحی نیاز به برش‌های نسبتا وسیعی دارد و بافت سینه علارغم این که بیشتر آن را چربی‌ها تشکیل داده‌اند، در صورت آسیب دیدن می‌تواند باعث بروز مشکلاتی نظیر عدم توانایی کافی در شیردهی شود. حتی بدون درنظرگرفتن این شرایط، عمل جراحی به خودی خود کاری بسیار حساس است. در صورت ماهر نبودن جراح و استریل نبودن محیط و عوامل جراحی، عفونت و بسیاری از مشکلات دیگر رخ خواهند داد که هرکدام می توانند به نوبه‌ی خود، زندگی او را تهدید کنند. پس بهترین کار این است که فرد متقاضی هر نوع جراحی، با تحقیق بسیار، تصمیمی عاقلانه و هوشمندانه بگیرد و بهترین جراح ماستوپکسی یا لیفت سینه را در شهر موردنظر خود انتخاب کند.

دکتر حمید رضوانی بهترین جراح پیکر تراشی در تهران هستند
دکتر حمید رضوانی؛ جراح انواع عملهای پیکرتراشی(لیپوست، ابدومینوپلاستی، فرم دهی و تزریق چربی باسن و پروتز و لیفت سینه و ..) در تهران هستند.

“تجربه و دانش تخصصی دکتر حمید رضوانی در امر جراحی پیکر تراشی و زیبایی اندام، باعث رضایت بیماران از انتخاب ایشان بوده است.”

جهت مشاوره تماس بگیرید.

چه کسانی کاندید مناسبی برای انجام جراحی لیفت سینه یا ماستوپکسی هستند؟

  • بانوانی که نوک سینه‌های آن‌ها به سمت پایین متمایل است.
  • خانم‌هایی که در پوست سینه‌ی خود کشیدگی احساس و مشاهده می‌کنند.
  • در شرایطی که بین دو سینه تقارن وجود ندارد و موقعیت قرارگیری آنها یکی نیست.
  • زمانی که سینه‌ها به دلایل متفاوت از جمله بالا‌رفتن سن و یا کاهش شدید وزن، شکل آویزان و افتاده‌ای پیدا کرده‌اند.

ویژگی‌های بهترین جراح لیفت سینه چیست؟

نقش جراح در پیشگیری و مدیریت عوارض مرتبط با جراحی لیفت سینه برای اطمینان از اینکه بیمار مراقبت ایمن و موثر دریافت می کند، حیاتی است. انتخاب یک جراح پلاستیک دارای گواهی بورد با تجربه و تخصص لازم برای انجام ایمن و موثر این روش بسیار مهم است.

دکتر حمید رضوانی

مطمئنا با دانستن این که ” یک جراح ماستوپکسی خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد” می‌توانید به راحتی برای انتخاب متخصص جراحی لیفت سینه تصمیم بگیرید. به مهمترین خصوصیت جراح در زیر اشاره شده است:

  • اولویت قراردادن سلامت متقاضی، مهم‌ترین ویژگی برای هر پزشک بایستی همین باشد.
  • بهترین متخصص جراح، ازعوارض و خطرات جراحی ماستوپکسی به شما می‌گوید و هیچ چیز را ناگفته نخواهد گذاشت.
  • تجربه، مهارت، تخصص و دانش کافی جراح شما، تضمین کننده‌ی موفقیت عمل جراحی و درنتیجه سلامت شماست. بهترین جراح پستان باید حداکثر آشنایی با آناتومی بدن را داشته باشد. البته پیدا کردن این ویژگی به آسانی ممکن نیست و شما باید با توجه به نمونه کارهای واقعی ایشان، این ویژگی را بیابید.
  • صبور بودن جراح و تیم همراه ایشان برای پاسخ به سوالات و نگرانی‌های شما و مشاوره بعد از عمل
  • همدلی و همدردی با متقاضی در تمام پروسه جراحی
  • بهترین جراح لیفت سینه باید اطلاعات خود را به‌روز نگه دارد و از مدرن‌ترین و موفق‌ترین تکنیک‌های روز اطلاع و علم کافی داشته باشد.
  • جراح باید در دسترس باشد تا بیمار بتواند در زمان قبل یا بعد عمل در صورت داشتن هرگونه نگرانی و داشتن مشکل، به او مراجعه کرده یا از طریق تماس تلفنی پاسخ خود را بیابد.
  • پیگیری وضعیت سلامت بیمار بعد از اتمام عمل
  • تجربه و سابقه کاری موفق در زمینه لیفت سینه و ماستوپکسی
  • مسئولیت پذیری و تعهد حرفه ای هم عاملی مهم است. بهترین جراح ماستوپکسی یا لیفت سینه با این خصوصیات، وظیفه خود می‌داند که در تمامی مراحل جراحی حضور و نظارت کامل داشته باشد تا بتواند بهترین شرایط را مهیا کند تا کمترین عوارض برای بیمار رخ دهد.

یکی از اصول دکتر حمید رضوانی در طول 15 سال جراحی موفق در زمینه پیکرتراشی و زیبایی اندام این بوده که از بعد از بیهوشی تا انتقال بیمار به اتاق ریکاوری در کنار بیمار بمانند و تمامی مراحل جراحی را خودشان انجام دهند. علاوه بر آن، ایشان مقیدند که از زمان مراجعه بیمار به مطب تا زمان بهبودی کامل او، خودشان و مشاور ایشان از حال و سلامتی بیمار اطمینان حاصل کنند.

بهترین روش برای پیدا کردن بهترین جراح لیفت سینه در تهران چیست؟

در ابتدا شما باید با جراح مورد نظر خود جلسه‌ی مشاوره حضوری داشته باشید.
در این جلسه مشاوره، از شما خواسته می‌شود تمام اهداف و انتظارات خود از جراحی را بیان کنید. نگرانی‌ها و سوالاتتان را توضیح دهید. وظیفه‌ی جراح شما این است که با دقت و توجه به صحبت‌های شما گوش دهد و پاسخ را با حداکثر صداقت و صراحت بیان کند.

انتظار شما از یک جراح خوب ماستوپکسی این است که در جلسه مشاوره‌ای که قبل از جراحی بین شما و ایشان برگزار می‌شود، فرم کلی بدن‌تان را آنالیز کند و با توجه به معیارهای زیبایی شناسی و توقعات شما از این جراحی، بهترین تکنیک لیفت سینه را به شما پیشنهاد دهد.

دکتر حمید رضوانی

پس از این کار، جراح به شما درصد تقریبی و میزان موفقیت عمل جراحی زیبایی را خواهد گفت. تکنیک پیشنهادی لیفت سینه توسط همین معاینات تعیین می‌شود و مشکلات احتمالی تشخیص داده می‌شوند. بعد از این جلسه مشاوره، شما به شناختی تقریبی نسبت به سبک کار جراح خواهید رسید. توقع می‌رود، پس ازصحبت با ایشان از روند و سبک کار اطلاع پیدا کرده باشید. شرایط جسمی و فرم بدنتان معاینه و بررسی شده باشد و پاسخ تمام سوالاتتان را گرفته باشید.
در این مرحله اگر اعتماد لازم را پیدا نکردید، باید به سراغ گزینه مناسب بعدی بروید و گزینه ها را با هم مقایسه کنید.
مشاهده نمونه کارهای واقعی جراحان و مقایسه آن ها با یکدیگر، کمک بزرگی به شما خواهد کرد. البته دقت کنید که ممکن است شرایط برخی بیماران با هم متفاوت باشد. پس نتیجه را نسبت به تصاویر قبل از عمل و توضیحات کار بسنجید. معمولا جراحان زیبایی اندام نمونه کارهای خود را در فضای مجازی به اشتراک می گذارند.

شما می‌توانید نمونه جراحی های پیکرتراشی بدن، پروتز و لیفت سینه، فرم دهی و تزریق چربی باسن و … ایشان را از طریق صفحه اینستاگرام دکتر حمید رضوانی به آدرس https://www.instagram.com/dr.hamidrezvani مشاهده کنید.

دکتر حمید رضوانی با سال ها سابقه در زمینه جراحی های لاغری و زیبایی اندام و کسب رضایت بالای مراجعین خود (برای مشاهده نظرات مراجعین اینجا کلیک کنید) ، می توانند پاسخگوی سوالات شما باشند. جهت دریافت نوبت مشاوره با شماره های زیر تماس حاصل کنید:

دکتر حمید رضوانی، دکتر جراح زیبایی شکم و سینه

فرم درخواست مشاوره

درخواست خود را ثبت کنید. با شما تماس میگیریم.

  • شماره همراه خود را با اعداد انگلیسی وارد نمایید

نکته مهم درمورد انتخاب بهترین جراح و دکتر لیفت سینه در تهران این است که بیشتر از توجه به تبلیغات و ادعاهای بعضاَ کاذب جراحان پلاستیک، به نمونه کارها، سابقه جراحی‌ها، تجربه و رضایت بیماران سابق ایشان توجه کنید تا زیبایی و سلامت شما به خطر نیفتد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *