,

انتخاب بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران

ابدومینوپلاستی که یکی از عمل‌های زیبایی پرطرفدار امروزه جهان به‌شمار می‌رود را زیر نظر یک دکتر ابدومینوپلاستی خوب انجام دهید. با انتخاب جراح ابدومینوپلاستی متخصص، می‌توان شلی و افتادگی شکم رابا کمترین عوارض ازبین برد و به شکمی صاف و زیبا رسید.

بسیاری از افراد با افتادگی در قسمت شکم روبرو هستند و نمی‌توانند با ورزش و رژیم غذایی این مشکل را برطرف کنند. این افراد می‌توانند با عمل زیبایی شکم توسط یک جراح خوب ابدومینوپلاستی به‌راحتی شکمی صاف و یکدست را به‌دست آورند.

دکتر حمید رضوانی دکتر ابدومینوپلاستی در تهران

ابدومینوپلاستی، یک روش جراحی کم‌تهاجم می‌باشد که برای صاف کردن شکم و ترمیم عضلات شکم به‌کار گرفته می‌شود. برای انجام این عمل جراحی لازم است که بیمار بیهوش باشد تا دردی را در زمان عمل احساس نکند.
اینکه این جراحی را در چه مرکز یا کلینیک ابدومینوپلاستی انجام دهید و یک پزشک خوب متخصص شما را جراحی کند، بسیار در نتیجه عمل و عوارض آن تاثیرگذار است.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی

برای انتخاب دکتر خوب برای عمل ابدو یا هر نوع جراحی، لازم است فاکتورهای زیر را در مورد پزشک موردنظر بررسی کنید:

  • درجه علمی و تخصص که نیاز اولیه هر پزشک است.
  • سابقه و تجربه کاری در تعیین بهترین پزشک بسیار موثر است.
  • میزان مسئولیت پذیری، این مورد واقعا در مراحل بعد از جراحی بیشتر نمایان است.
  • میزان رضایت مراجعان. در صورت دریافت تجربه مراجعان قبلی اطمینان خاطر بیشتری برای انتخاب بهترین پزشک پیدا می‌کنید.
  • بررسی تیم دستیاران پزشک برای مشاوره قبل و بعد عمل
  • محل انجام جراحی. اینکه محل جراحی از نظر بهداشتی و امکانات مجهز باشد، نشان از توجه پزشک به سلامت بیمار است.
  • قیمت منصفانه
-
دکتر حمید رضوانی دکتر ابدومینوپلاستی در تهران

دکتر خوب ابدومینوپلاستی در تهران

در حال حاضر پزشکان و جراحان زیادی در سراسر کشور اقدام به انجام این عمل زیبایی شکم می‌کنند که برخی از آن‌ها مهارت بیشتری نسبت به سایرین دارند. این عمل زیبایی بسیار حساس است و شما باید قبل از انجام آن در مورد پزشک معالج خود اطلاعات کافی به‌دست آورید و از تجربیات او در این زمینه اطلاعات کسب کنید. یکی از بهترین پزشکان متخصص در این زمینه، آقای دکتر حمید رضوانی می‌باشد.
دکتر حمید رضوانی، جراح پیکرتراشی و ابدومینوپلاستی، تمام مراحل جراحی در اتاق عمل را خودشان انجام می‌دهند و از دستیاران و انترن‌ها برای جراحی استفاده نمی‌کنند. این کار باعث می‌شود که نتیجه‌ی عمل به شکل بسیار بهتری خود را نشان دهد و شما از نحوه‌ی انجام آن توسط پزشک متخصص اطمینان حاصل کنید. این میزان تعهد، همراه با تجربه و مهارتی که دارند، سبب رضایت بالای بیماران از ایشان شده است.

خلاصه پرونده کاری دکتر حمید رضوانی متخصص جراحی عمومی ، پلاستیک و ترمیمی

  • بیش از 15 سال تجربه جراحی در زمینه‌های پیکرتراشی بدن  و ابدومینوپلاستی
  • دارای رزومه رضایت بالای 90% از مراجعان در بیش از 5000 جراحی انجام شده
  • انجام عمل جراحی لیپوست (پیکرتراشی)، ابدومینوپلاستی، ژنیکوماستی
  • پروتز سینه، لیفت سینه یا ماستوپکسی و کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی
  • تزریق چربی و فرم دهی به باسن
  • انجام جراحی در یکی از بیمارستان‌های مجهز در تهران
  • استفاده از دستگاه‌های به‌روز و پیشرفته برای کاهش عوارض بعد از جراحی و نتیجه عالی از عمل
  • پشتیبانی و آموزش مراقبت‌های لازم به بیماران در دوران پس از جراحی
دکتر حمید رضوانی، دکتر جراح زیبایی شکم و سینه

فرم درخواست مشاوره

درخواست خود را ثبت کنید. با شما تماس میگیریم.

  • شماره همراه خود را با اعداد انگلیسی وارد نمایید

فیلم عمل ابدومینوپلاستی دکتر رضوانی

برای مشاهده فیلم عمل‌های ابدومینوپلاستی و مینی‌ابدومینوپلاستی و تصاویر قبل و بعد بیماران، وارد پیج تخصصی ابدومینوپلاستی و جراحی زیبایی اندام دکتر حمید رضوانی شوید.

وارد پیج اینستاگرام دکتر حمید رضوانی شوید.

افراد مناسب برای جراحی زیبایی شکم

عمل جراحی ابدومینوپلاستی را تمام افرادی که شکمی برآمده دارند و از افتادگی زیاد شکم خود رنج می‌برند و دوست دارند به تناسب اندام برسند، می‌توانند انجام دهند. اما برخی از افراد نیاز بیشتری به این عمل جراحی دارند. افرادی که مشکلات زیر را دارا می باشند، بهتر است حتما عمل ابدومینوپلاستی را انجام دهند.

افتادگی و شلی پوست

افرادی که اضافه وزن زیادی داشته‌اند و به روش‌های مختلف این وزن را کاهش داده‌اند، دچار افتادگی و شلی پوست خواهند شد. در کنار این افراد، خانم‌هایی که دوران بارداری را سپری کرده‌اند نیز بعد از زایمان، دچار افتادگی پوست و ترک پوستی می‌شوند. عمل ابدومینوپلاستی می‌تواند به بهترین شکل افتادگی و شلی پوست را از بین ببرد.

آویزان بودن شکم

افرادی که شکمی آویزان دارند و قسمت پایین شکم آن ها حالت افتادگی پیدا کرده‌است باید برای رفع این مشکل از عمل جراحی ابدومینوپلاستی استفاده کنند. این مشکل از جمله مشکلاتی است که با رژیم غذایی و ورزش کردن درمان نمی‌شود.

چین شکم

برخی از افراد به دلیل چربی زیاد و پوست اضافه در ناحیه‌ی شکم، دچار چین خوردگی شکمی شوند. این مشکل ظاهر بسیار بدی به شکم فرد می‌دهد و اعتماد به نفس افراد را به شدت پایین می‌آورد. این مشکل با این عمل زیبایی به خوبی برطرف می‌شود.

افرادی که وزن ثابتی ندارند و ممکن است در آینده نزدیک وزن خود را کم یا زیاد کنند، یا قصد داشته باشند که در همان زمان باردار شوند، بهتر است این عمل را انجام ندهند. زیرا در صورت افزایش وزن و باردار شدن، نتیجه‌ی عمل از بین می‌رود. در نتیجه باید با یک برنامه ریزی درست، زمان انجام این عمل جراحی را به بعد از بارداری و بعد از ثبات وزن موکول کنید تا نتیجه ی ماندگارتری از آن به دست آورید.

دکتر حمید رضوانی جراح ابدومینوپلاستی و زیبایی شکم

بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران

در صورتی که قصد انجام عمل زیبایی شکم را دارید، انتخاب دکتر جراح ابدومینوپلاستی خوب بسیار اهمیت دارد. زیرا زیبایی و سلامتی هر دو مهم هستند. پس پزشکی را انتخاب کنید که تجربه و مهارت کافی داشته باشد و البته که در محلی با امکانات و تجهیزات لازم جراحی انجام شود.
بهتر این است که برای مشاوره به صورت حضوری در مطب پزشک حاضر شوید تا اطلاعات کاملتر و دقیقتری در مورد شرایط خودتان به پزشم بدهید. در این صورت پزشک هم بهتر میتواند تشخیص دهد که چه نوع جراحی برای شما مناسب است و آیا اصلا شما شرایط لازم برای عمل زیبایی شکم را دارید.

چنانچه قصد جراحی ابدومینوپلاستی در تهران را دارید، میتوانید جهت مشاوره با دکتر حمید رضوانی، با شماره های ایشان تماس بگیرید و بعد از مشاوره تلفنی نوبت ویزیت خود را تعیین کنید.

دکتر حمید رضوانی بهترین جراح پیکر تراشی در تهران هستند
دکتر حمید رضوانی؛ جراح انواع عملهای پیکرتراشی(لیپوست، ابدومینوپلاستی، فرم دهی و تزریق چربی باسن و پروتز و لیفت سینه و ..) در تهران هستند.

“تجربه و دانش تخصصی دکتر حمید رضوانی در امر جراحی پیکر تراشی و زیبایی اندام، باعث رضایت بیماران از انتخاب ایشان بوده است.”

جهت مشاوره تماس بگیرید.
6 پاسخ
  1. محمد گفته:

    من دنبال یک جراح خوب لیپو در تهران میگشتم. دوستم دکتر رضوانی رو بهم معرفی کرد. خیلی راضیم. واقعا دکتر مهربون، خوش اخلاق و کاردرستی هستن.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *